Selasa, 10 November 2015

Baki pH Badan Anda Untuk Sihat Diri Secara semulajadi

Baki pH Badan Anda Untuk Sihat Diri Secara semulajadi

Badan anda adalah sebuah mesin yang menakjubkan yang memberikan anda banyak hadiah. Ia membolehkan pergerakan supaya anda boleh bergerak untuk melaksanakan tugas, ia meluahkan dirinya dalam bentuk personaliti dan kreativiti, dan ia boleh sembuh dengan sendirinya. Apabila anda mempunyai tulang yang patah, badan anda menyembuhkan tulang itu. Apabila anda mempunyai sejuk, akhirnya anda pulih daripadanya. Apabila anda mempunyai penyakit, anda juga boleh menyembuhkan diri sendiri secara semula jadi jika anda menyeimbangkan pH badan anda.

Kebanyakan orang percaya satu-satunya cara untuk mendapatkan dengan baik adalah untuk pergi ke doktor dan mendapatkan preskripsi. Jangan salah faham, perubatan tradisional mempunyai tempat, namun badan anda telah dibina untuk pulih dengan sendirinya jika ia diberikan peralatan yang betul. Alatan ini membolehkan sel-sel anda untuk hidrat dan menyahtoksik secara tetap dengan menyingkirkan asid berlebihan badan anda yang terkumpul akibat pencemaran, bahan kimia, diet yang tidak baik dan tekanan.

Terdapat beberapa perubahan yang mudah anda boleh membuat untuk diet dan gaya hidup yang akan membantu anda menyeimbangkan pH badan anda. Berita baik adalah, bahawa dengan membuat perubahan ini, anda memberi badan anda peralatan yang betul yang diperlukan untuk membantu badan anda pulih dengan sendirinya apa-apa jua, sama ada hanya sejuk bermusim atau kanser. Lima perkara yang anda boleh lakukan sekarang untuk memulakan untuk menyembuhkan diri sendiri secara semula jadi ialah:

Berhenti makan makanan yang diproses. Makan yang banyak makanan keseluruhan termasuk buah-buahan, sayur-sayuran, bijirin penuh dan kekacang. Makanan ini adalah beralkali lebih daripada asid.

Berhenti minum minuman yang diproses seperti minuman manis buah-buahan, campuran minuman buatan manis, apa-apa dengan fruktosa tinggi sirap jagung di dalamnya, dan terutamanya soda. Soda mempunyai pH berasid kira-kira 3.0 pada skala pH. Soda amat buruk bagi kamu dan jika anda terus mengambil mereka, anda juga mungkin tidak cuba untuk mengimbangi pH badan anda.

Mengurangkan jumlah daging yang anda makan. Apabila membuat casseroles, sup dan lain-lain jenis satu hidangan makanan, mengurangkan jumlah daging yang anda gunakan dalam separuh atau menggantikan dengan kacang.

Makan makanan organik apabila anda boleh. Racun perosak pada hasil tanahmu adalah sangat baik untuk kesihatan anda dan yang untuk menyumbang kepada asid yang dihasilkan oleh badan yang menyimpan badan anda tidak seimbang. Apabila anda tidak boleh membeli organik, basuh dengan pembersih hasil semula jadi, salah satu yang mempunyai keupayaan untuk memecahkan racun perosak berasaskan minyak.

Minum banyak air yang bersih dan tulen. Kebanyakan ketuk dan botol air adalah berasid, jadi jenis terbaik anda boleh minum air terion alkali. Ia dipenuhi dengan antioksidan dan oksigen, mempunyai keupayaan untuk super-hidrat sel-sel anda, dan membolehkan badan anda untuk menyahtoksik dengan mudah. Air terion memberikan alat tambahan badan anda untuk membantu anda menyembuhkan diri sendiri secara semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar