Selasa, 10 November 2015

Natural Healing Bermula Di Peringkat Cellular - Membantu Badan Anda Sihat Diri

Natural Healing Bermula Di Peringkat Cellular - Membantu Badan Anda Sihat Diri

Anda terdiri daripada sel-sel dan dalam masa kesakitan, penyakit atau kecederaan, mereka telah menjadi rosak, dan apabila berpenyakit, bermutasi sel-sel lebih rosak. Untuk kembali kepada keadaan yang sihat, badan anda perlu melalui proses penyembuhan semula jadi untuk membaiki mereka. Kadang-kadang, bagaimanapun, proses ini mengambil masa lebih lama dari yang diharapkan, atau tidak pernah benar-benar berlaku kerana tubuh anda tidak sekuat seperti yang diharapkan, mungkin kerana ia tidak dalam imbangan yang betul.

Baki perlu dicapai pada tahap sel, dan ia bermula dengan jumlah asid dan alkali yang terdapat di dalam badan anda. Jika anda terlalu berasid, maka anda paling mungkin untuk menjadi lebih terdedah kepada penyakit, yang juga akan menghalang anda daripada mencapai penyembuhan semula jadi. Anda boleh membantu badan anda sembuh dengan makan makanan yang kaya dengan antioksidan yang juga secara semula jadi alkali.

Sejak mencapai keseimbangan yang betul mempunyai kaitan dengan alkalizing, penghidratan dan detoksifikasi, cuba ini dengan pemakanan sahaja agak sukar bagi kebanyakan orang, kerana ia melibatkan makan sayur-sayuran organik kebanyakannya segar dan menyerahkan asid membentuk makanan seperti daging, tenusu dan makanan yang diproses . Minum air antioksidan alkali boleh meningkatkan usaha anda dengan lebih cepat, konsisten dan pada tahap sel. Ini kerana melalui proses pengionan, air dilucutkan bebas daripada mineral berasid yang sering menghalang keupayaan badan untuk memulihkan diri sendiri. Ini jenis air dimuatkan dengan keupayaan menghidratkan, detoksifikasi memberi kesan, beralkali dan juga penuh dengan sejumlah besar antioksidan, yang menghalang kerosakan sel dan membantu memulihkan sel-sel selepas mereka telah rosak.

Air antioksidan beralkali membantu badan anda sembuh pada tahap sel dengan membantu anda mengembalikan keseimbangan yang betul melalui meneutralkan banyak asid badan anda menciptakan pencemaran, pemakanan yang tidak baik, dan bahan kimia dalam persekitaran anda. Ia juga membantu anda mencapai penyembuhan semula jadi melalui super-penghidratan, detoksifikasi dan dengan menambahkan semula simpanan alkali badan anda. Air ini sahaja telah diberikan orang banyak alat yang mereka perlukan untuk membantu mereka mencapai kesihatan yang lebih baik, penyembuhan dan melambatkan proses penuaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar