Selasa, 10 November 2015

Thrombocytopenia - Bagaimana untuk Dapatkan Sistem Imun Anda Dari Membunuh Mereka Platelet

Thrombocytopenia - Bagaimana untuk Dapatkan Sistem Imun Anda Dari Membunuh Mereka Platelet

Jemu melihat platelet mereka mengira naik turun dan ke bawah dan ke atas? Saya tahu bagaimana ini boleh rasa. Mendarat di hospital setiap minggu atau lebih adalah tidak menyeronokkan sama sekali. Mendapatkan steroid dan rawatan lain yang perlu mendapat meletihkan dan membuat anda berfikir jika anda pernah akan Getwell sama sekali dari thrombocytopenia ini. Awak boleh! Tetapi anda perlu bersedia untuk memperbaiki kehidupan anda dan tidak hanya mengharapkan untuk menjadi lebih baik dengan mengambil pil. Adakah anda bersedia untuk melakukan apa sahaja untuk meningkatkan kesihatan anda? Jika anda, kemudian terus membaca. Jika anda salah seorang dari orang-orang pengambil pil malas maka lebih baik hanya berhenti di sini dan melupakan semua yang saya katakan.

Mengapa Anda tidak Sekiranya membaca ini

Mengapa kamu baca jika anda seorang yang malas sofa kentang pil pengambil? Ia mengambil masa lebih untuk pulih daripada keadaan ini. Anda tidak boleh hanya bergantung kepada pengambilan pil. Doktor tahu ini. Tetapi apa yang mereka tidak tahu adalah bahawa dengan meningkatkan tabiat pemakanan, gaya hidup anda dan menambah beberapa makanan yang antioksidan berkuasa yang anda boleh meningkatkan lebih. Anda boleh menghentikan berakhir di hospital begitu banyak. Saya yakin ini adalah apa yang anda mahu.

Apa yang boleh membuat perbezaan antara menjadi sembuh dan sakit sepanjang masa?

Ya, saya tahu bahawa ramai telah memberitahu anda bahawa diet tidak ada kena mengena dengan thrombocytopenia. Dan mungkin pada tahap tertentu mereka adalah betul. Tetapi mereka tidak betul seratus peratus. Dan jika diet tidak mempunyai hubungan langsung dengan thrombocytopenia ia masih boleh digunakan sebagai alat untuk menguatkan badan terhadapnya. Pakar pemakanan klinikal telah lama digunakan tabiat pemakanan dan makanan tambahan untuk meningkatkan hampir semua jenis keadaan yang kronik.

Saya tahu ini adalah benar kerana saya telah mengalami ini dalam hidup saya dan dalam kesihatan ibu saya kerana dia juga mengalami dengan kiraan platelet yang rendah. Beliau bertambah baik dengan penggunaan herba mudah dan vitamin. Sudah tentu, dia menukar tabiat pemakanan beliau sepenuhnya.

Dan dalam pengalaman saya bahawa satu-satunya cara untuk benar-benar menjadi lebih baik tanpa berakhir dengan masalah yang sama lagi dan lagi.

Orang-orang yang telah mengikuti pelan kesihatan semula jadi dalam kombinasi dengan rawatan cenderung untuk melakukan yang besar berbanding dengan mereka yang hanya mahu mengambil pil ajaib berharap untuk yang terbaik.

Lebih pil akan mencipta untuk mencuba dan merawat keadaan ini, tetapi hanya apabila ia menyedari bahawa seluruh badan mesti berubah melalui gaya hidup sihat akan ada lebih banyak keputusan kekal dengan rawatan semula jadi dan konvensional.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar