Selasa, 10 November 2015

Detox Patches Kaki: Adakah Ini Benar-benar Pad Way Alam untuk membersihkan badan anda daripada toksin berbahaya?

Detox Patches Kaki: Adakah Ini Benar-benar Pad Way Alam untuk membersihkan badan anda daripada toksin berbahaya?

Semakin usia kita, ramai di antara kita mula untuk menumpahkan tingkah laku melulu belia dan benar-benar berfikir tentang apa yang kita masukkan ke dalam badan kita. Selama bertahun-tahun, kami telah tercemar dengan udara buruk, minuman yang tidak baik, makanan yang tidak baik dan tabiat buruk lain. Jadi, apabila kita melihat atau mendengar sesuatu produk yang mungkin terbalik beberapa orang-orang pilihan kesihatan dipersoalkan, kita secara semulajadi menjadi berminat. Dan sama-sama ragu-ragu.

Detox Patches Kaki adalah salah satu produk-produk. Mereka menggunakan bahan-bahan semula jadi cuka buluh - ubat yang berabad-abad lamanya untuk membersihkan badan daripada toksin berbahaya. Pad ini direndam dalam cuka buluh dan bahan-bahan semulajadi yang lain seperti lavender, serat sayur-sayuran, susu thistle & turmalin & dengan menggunakan mereka untuk kaki kita dalam sekelip mata, toksin yang terdapat di dalam badan kita secara perlahan-lahan ditarik keluar dan ke dalam tuala wanita.

Perubatan Timur telah lama mengetahui manfaat kesihatan cuka buluh, juga dikenali sebagai Chikusaku. Malah, lebih 18 juta kaki patch yang dijual setiap bulan di benua Asia. Selain daripada patch detox, keasidan yang tinggi cuka buluh menjadikan ia Membuang bau yang sangat berkesan, serta kulit & rambut pelembut. Dan dunia perubatan dengan cepat mula menyedari keberkesanannya sebagai sterilizer a.

Konsep di sebalik Tampalan Detox disedari & dibangunkan oleh sepasukan saintis Jepun. Sejak diketahui bahawa terdapat titik tekanan pada kaki kita yang disambungkan ke organ-organ penting utama, ahli-ahli sains percaya bahawa toksin yang tinggal di organ-organ ini boleh ditarik keluar melalui kaki dengan cara yang sama bahawa refleksologi merangsang saraf di sekitar organ-organ ini.

Sebahagian besar bentuk perubatan timur, bagaimanapun, tidak pernah terbukti secara perubatan atau disproven di Amerika Syarikat, yang hanya menambah keraguan itu. Dan Tampalan Detox adalah tidak berbeza. Jadi sesiapa sahaja boleh menyalahkan anda kerana menjadi ragu-ragu? Saya akan mengatakan tidak. Tetapi, tidak kira berapa ragu-ragu anda, apabila anda melihat (dan bau) sisa racun ini pada keesokan harinya, anda akan menjadi orang yang beriman. Dan untuk kurang daripada $ 2.00 tampalan, ia bernilai cuba untuk sesiapa sahaja.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar