Selasa, 10 November 2015

Kristal Healing Power

Kristal Healing Power

Kristal telah digunakan untuk pelbagai tujuan untuk beribu-ribu tahun ... dan sejak 30 tahun yang lalu orang telah menggunakan mereka untuk tujuan penyembuhan. Pengenalan pertama saya dengan kuasa kristal berada di sebuah bengkel kristal di mana saya belajar:

bagaimana anda boleh menggunakan kristal untuk mengubah tenaga di kawasan yang anda tinggal atau bekerja dalam
bahawa anda boleh kristal corak dengan getaran tertentu
kaedah untuk membersihkan kristal
bila untuk menggunakan apa kristal ... dan
di mana tidak menggunakan kristal anda
Ini betul-betul menarik perhatian saya dan menarik perhatian saya ... jadi selepas bengkel, saya mula eksperimen. Dan ini adalah sesuatu yang saya amat menggalakkan anda untuk melakukan juga. Eksperimen dengan apa-apa yang saya berkongsi dengan anda. Mengubahnya menjadi sesuatu yang anda benar-benar memiliki dan boleh dikaitkan dengan.

Apa yang saya dapati adalah bahawa ia benar-benar adalah benar ... kristal yang berbeza mempunyai getaran yang berbeza dan mereka membuat keputusan yang berbeza. Salah satu kristal yang saya benar-benar suka bekerja dengan kristal amethyst itu.

Mungkin ia adalah ungu dan ungu yang meningkatkan pembangunan rohani ... dan saya mendapati bahawa apabila saya mengadakan kristal amethyst di tangan saya - saya dapat pergi ke alam yang saya telah tidak mengandung sebelum ini. Saya diterokai jauh ke dalam jiwa saya sendiri ... Saya menggalakkan anda untuk meneroka dan juga rohani anda berada dengan bantuan kristal ini.

Amethyst Crystal Membersih Air

Saya juga mendapati bahawa dengan meletakkan kristal amethyst dalam jag air ... bukannya menulenkan air kita melalui proses pembersihan air - dengan meletakkan kristal amethyst kecil dalam jag air kita disucikan air kita.

Proses alkimia berlaku di mana semua klorin dan rasa yang datang dari air paip tidak disucikan (yang boleh menjadi agak tidak menyenangkan) ... telah dikeluarkan dari air dan ia sangat lazat untuk minum.

Kami telah disucikan air kita dengan cara ini selama 25 tahun.

Kristal pencorakan

Kini, salah satu perkara yang saya bereksperimen dengan - dan ini adalah sesuatu yang boleh anda lakukan dengan baik - telah memegang kristal di tangan saya dan membayangkan bahawa getaran benar-benar sempurna untuk pemilik kristal akan turun dari langit melalui saya badan fizikal dan vibrationally memberi kuasa kristal supaya pemilik kristal akan merasa kesan getaran itu.

Menariknya, salah satu pelanggan saya wujud di tempat di mana panik dan mengatasi hanya di pinggir kewujudan dan dia merasakan bahawa ia akan menceroboh ke atas beliau dan dia akan berasa tidak selamat dan tidak dilindungi pada masa-masa.

Saya menggunakan kristal kuarza merah jambu mentah dan vibrationally bertenaga kristal dengan keselamatan, perlindungan dan cinta ... cinta yang amat menggalakkan ... seperti apabila anda menyambung ke dalam Stream Ilahi - dan anda merasakan bahawa cinta besar daripada Allah. Saya memasang ke dalam getaran yang semasa saya memegang kristal. Saya bercorak 2 kristal untuk dia ... dia meletakkan satu di rumahnya dan satu dalam beg tangannya supaya dia akan berasa selamat dan dilindungi.

Dia dapat merasakan getaran bahawa sebaik sahaja dia berjalan di pintu rumahnya. Dan jika beg tangannya tidak rapat dengan dia masa dia keluar - dia akan berasa pemisahan daripada tenaga perlindungan.

Empowered Crystal Berubah Kehidupan

Jadi apa maknanya? Vibrationally memberi kuasa kristal yang anda suka dan mempunyai ia menutup dengan akan membuat perbezaan besar dalam kamu dan bagaimana anda rasa. Cubalah, hari ini.

Sekarang ... ada satu lagi wanita yang saya telah dimaklumkan bahawa dia diperlukan untuk pergi dan melihat doktor tentang usus beliau. Beliau berkata, "Julie, saya tidak mempunyai masalah dengan perut saya." Saya berkata kepada beliau bahawa saya berasa sangat kuat bahawa ini adalah sesuatu yang dia perlu lakukan.

Beliau berkata, "Tidak ... saya tidak perlu untuk berbuat demikian, tetapi saya akan membawa anda ke corak kristal bagi saya." Jadi, dia menghantar kristal dari pihak lain di negara ini dan saya memegang kristal dan saya meletakkan corak ke dalamnya dan mencatatkan ia kembali kepadanya.

Sebaik sahaja dia membuka paket dan memegang kristal, dia merasai satu paksaan yang amat menggalakkan untuk membunyikan doktor dan membuat dan pelantikan telah membuang air besar dia diperiksa. Dia terpesona dengan keputusan ini.

Walaupun, saya tidak meletakkan getaran yang sedar dalam kristal beliau memberi inspirasi kepada beliau untuk melakukan ini ... beliau menerima getaran yang intuitif datang melalui untuk dia dan ternyata bahawa dia menghidap kanser rektum. Jika dia tidak turut pergi ke doktor apabila dia lakukan - tidak akan menjadi banyak yang mereka boleh lakukan untuk dia dan seterusnya dia dapat menjalani pembedahan dan menjalani kehidupan yang lebih lama.

Jadi, ini adalah kuasa alat-alat pemancaran menakjubkan. Dan ... jika anda boleh melakukan percubaan dan lagu ke dalam menggunakan kristal dan menjadi sensitif kepada mereka yang anda benar-benar akan menyukai keputusan yang anda dapat.

JANGAN Tidur Dengan kristal Dalam Bilik Anda

Sekarang, saya benar-benar perlu berkata - tidak tidur dengan sejumlah kristal di bilik anda. Ada sesuatu yang kita panggil perbualan kristal dan mereka akan menjejaskan kualiti tidur anda. Sesetengah orang berkata bahawa kristal mereka memelihara mereka berjaga pada waktu malam. Dan bahawa mereka kuat, impian membimbangkan yang mengganggu tidur mereka ... atau mereka mendapati bahawa badan, minda dan jiwa mereka tidak dibenarkan untuk berehat.

Diberi amaran: ini adalah kuasa kristal. Jadi, jika anda mempunyai kristal di dalam bilik tidur anda dan anda mempunyai tidur terganggu ... cuba mengambil mereka keluar, penjelasan tenaga dan pop mereka di bahagian lain rumah anda. Anda akan terkejut dengan perbezaan ini akan membuat tidur anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar