Selasa, 10 November 2015

Pembedahan Luar Negara murah - Mari Pembeli Berhati-hati!

Pembedahan Luar Negara murah - Mari Pembeli Berhati-hati!

Saya peminat besar pelancongan perubatan hari ini, dan mengapa tidak? Sistem penjagaan kesihatan AS adalah salah satu yang terbaik di dunia, tetapi insurans kesihatan di Amerika rosak, supaya penjagaan kesihatan yang baik juga yang paling mahal di dunia. Tetapi apabila anda sedang menyelidik pilihan anda, anda perlu melihat faktor di luar harga.

Kenapa awak tanya? Well berfikir apa-apa pembelian yang anda buat ... ada beberapa perkara yang anda mampu ke kedai harga dan ada perkara yang anda tidak sepatutnya. Pembedahan di luar negara adalah salah satu perkara yang anda tidak perlu! Saya hanya membaca sebuah artikel yang disiarkan dalam majalah Marie Claire bertajuk "Bahaya Pelancongan Perubatan" yang terperinci pengalaman seorang wanita dengan pembedahan kosmetik di Thailand. Menakutkan adalah semua yang saya katakan!

Dia benar-benar diberi nombor di hospital dan menunggu sehingga ia dipanggil. Dia telah bertemu dengan pakar bedah beliau untuk sejumlah 5 minit sebelum prosedur pembedahan. Dia tidak bercakap Bahasa Inggeris dengan baik pada semua dan sebenarnya menulis nota pada pakaian beliau. Selain itu beliau telah bergegas, yang tidak pernah adalah sesuatu yang anda mahu di hospital atau kakitangannya.

Pembedahan yang terhasil telah gagal, dan perempuan ini miskin masih membayar untuk pembedahan untuk membetulkan kesilapan, kesilapan yang mungkin boleh dielakkan jika dia telah melakukan penyelidikan terlebih dahulu. Destinasi ini adalah paling utama! Destinasi seperti India dan Thailand mempunyai risiko yang besar dengan tag harga yang menarik.

Superbugs dan lain-lain bahaya perubatan adalah nyata. Keselamatan, halangan bahasa dan perbezaan budaya lain perlu dipertimbangkan juga. Dan akan datang destinasi pelancongan kesihatan seperti New Zealand menjadi alternatif yang menarik kepada siap sedia popular bukan kerana ia lebih murah, kerana ia tidak. Sebaliknya, kerana ia adalah selamat, bersih, doktor berbahasa Inggeris dan sangat terlatih. Budaya ini adalah sama dengan yang di Amerika Syarikat, jadi ia seperti telah pembedahan anda dilakukan dalam negara, sambil menjimatkan sehingga 40 peratus atau lebih.

Menyemak pilihan pembedahan anda dengan teliti. Jika anda menghadapi atau menimbang pembedahan yang lebih invasif seperti penggantian pinggul atau penggantian lutut, menyemak pilihan pembedahan ortopedik anda lebih berhati-hati! Saya pasti terdapat cerita-cerita seram yang lebih rumit prosedur, tetapi ada juga beberapa cerita yang menarik mengenai prosedur yang pergi kehidupan yang sangat tepat dan mengubah rakyat.

Saya semua untuk pelancongan perubatan. Jimat wang selepas semua dan mendapatkan prosedur pembedahan ortopedik yang anda perlukan. Hanya melakukan kerja rumah anda dan mengelakkan akibat yang serius untuk memilih destinasi yang salah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar