Selasa, 10 November 2015

Pemikiran Penentuan Kisah Untuk Sakit Belakang

Pemikiran Penentuan Kisah Untuk Sakit Belakang

Yoga bukan sahaja mengenai pembelajaran kedudukan fizikal yang berbeza dan meningkatkan kesihatan dalaman dan fizikal anda. Yoga bermakna kesatuan. Kesatuan tubuh dan fikiran. Pengamal yoga sering akan mengatakan bahawa yoga dapat membantu mereka mendapatkan semula pembangunan fizikal, mental dan emosi. Ada yang mengatakan ia dapat membantu mereka mendapatkan melalui beberapa detik-detik yang paling teruk dalam hidup mereka.

Mari kita berfikir tentang asas-asas. Otak adalah salah satu yang utama yang bertanggungjawab dalam fungsi badan. Saraf, tulang, otot dan sistem badan tidak hanya bergerak atau bertindak balas terhadap kawasan sekitarnya. Otak berkomunikasi dengan badan kita dalam usaha untuk berfungsi.

Satu contoh yang konkrit ini adalah bagaimana kita "membawa" atau menonjolkan diri kita melalui postur kami atau bahasa badan. Seseorang yang menjalankan projek-projek tenaga positif dengan berjalan tegak, bahu ditarik kembali, dada terbuka dengan langkah-langkah yang bertenaga. Seseorang, di sisi lain, yang mempunyai masalah dan menghantar off tenaga negatif, adalah seseorang yang berjalan dengan kepala tunduk, bahu melabuh dan berjalan tanpa sebarang tanda kegembiraan adalah langkah-langkah mereka.

Senaman yoga juga termasuk amalan meditasi yang akan dapat membantu minda anda menjadi percuma negatif itu. Yoga menjadi lebih daripada memegang postur dan kedudukan. Akhirnya, ini akan diunjurkan ke dalam bagaimana anda membawa diri dalam sektor awam.

Yoga bukan sahaja menyatukan minda dan badan. Terdapat pengamal yoga yang akan mengatakan bahawa ia juga membantu mereka berurusan dengan pelbagai jenis sakit seperti belakang, leher, bahu, sakit lutut dan walaupun dengan tekanan. Sakit-sakit badan sebab-sebab bukan sahaja peras ugut fizikal. Ada yang mengalami sakit walaupun mereka tidak mengambil bahagian dalam kerja-kerja berat. Ia dapat dikesan oleh ketidakseimbangan fizikal, mental dan emosi. Amalan yoga sejuk mengembalikan keseimbangan ini.

Sebagai contoh, untuk menangani sakit belakang, anda boleh mula dengan melakukan terbentang kaki yang akan menggalakkan darah mengalir menghantar tenaga positif ke otak. Fikiran positif orang yang kemudian akan membantu banyak badan dan juga menghentikan kesakitan. Perubahan gaya hidup juga boleh membantu untuk melegakan tekanan, otot dan ketegangan belakang dan sakit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar