Selasa, 10 November 2015

Cincin magnet - Satu Penyembuhan Sakit Alternatif?

Cincin magnet - Satu Penyembuhan Sakit Alternatif?

Adakah anda tahu bahawa berjuta-juta orang di seluruh dunia menggunakan magnet untuk melegakan kesakitan yang disebabkan oleh artritis, sindrom terowong carpel, sakit otot, peredaran darah yang lemah dan penyakit lain? Terapi Magnet adalah selamat, kaedah tidak invasif penyelenggaraan medan magnet kepada badan untuk tujuan terapeutik. Magnet akan mempercepatkan proses penyembuhan semula jadi badan anda. Magnet telah digunakan untuk kuasa penyembuhan mereka sejak umur orang Mesir purba.

Jika anda pernah tertanya-tanya tentang keberkesanan magnet pada badan kita, hanya memikirkan bagaimana berkesan MRI adalah. MRI menggunakan medan magnet yang kuat untuk memeriksa badan kita untuk mencari punca masalah dan untuk menentukan tahap kecederaan. Ramai doktor menggunakan magnet untuk membantu dalam penyembuhan tulang yang patah atau dalam penjajaran sendi.

Kini anda boleh mendapat manfaat daripada kuasa penyembuhan dijumpai di dalam magnet dengan memakai cincin magnet. Tidak seperti beberapa terapi magnet ini yang menggunakan dua magnet berbeza untuk memberikan kuasa penyembuhan, cincin magnet dibuat sepenuhnya daripada magnet. Anda mendapat manfaat daripada magnet mengelilingi keseluruhan jari atau jari kaki anda. Ini menyediakan pelbagai yang lebih besar daripada kuasa penyembuhan.

Mereka boleh dipakai pada jari atau di jari kaki. Kebanyakan pengguna lebih suka memakai satu pada kedua-dua jari telunjuk dan jari manis mereka. Gabungan ini telah didapati memberikan kelegaan yang paling besar dari kesakitan. Penghidap artritis mengatakan bahawa mereka memakai dua gelang pada waktu malam ketika badan mereka berada dalam keadaan rehat. Pada waktu pagi mereka mengeluarkan cincin. Mereka adalah cukup selamat untuk dipakai sepanjang masa, bukan hanya pada waktu malam.

Cincin magnet yang diperbuat daripada pelbagai logam. Yang paling biasa ialah cincin yang diperbuat daripada tembaga. Walaupun anda boleh mendapatkan cincin yang diperbuat daripada perak, perak tahan karat, dan titanium. Tidak kira bahan yang digunakan, semua cincin magnet dibuat dengan utara menghadapi magnet yang tidak akan kehilangan kekuatannya dari masa ke masa.

Mereka sampul surat jari atau jari kaki anda di dalam medan magnet. Medan magnet ini akan mempolarisasikan badan anda. Ini menyebabkan peredaran darah yang lebih baik dan tenaga meningkat. Jika anda sedang mengalami keradangan pada sendi jari anda, kaki atau pergelangan tangan, anda akan melihat penurunan dalam kesakitan selepas memakai gelang magnet untuk beberapa ketika.

Cincin magnet yang dipakai pada kaki biasanya diperbuat daripada reka bentuk yang berakhir terbuka. Ini bermakna bahawa ia bukan satu bulatan tertutup seperti yang anda lihat dalam band cincin perkahwinan. Cincin itu adalah terbuka berakhir yang membenarkan ia untuk mudah diselaraskan supaya ia boleh dipakai di mana-mana kaki. Cincin kaki tidak besar. Mereka tidak akan campur tangan dengan memakai sarung kaki atau kasut.

Mereka adalah bergaya dan sangat hiasan. Mereka akan pujian mana-mana pakaian pakaian yang anda pakai. Orang lain di sekeliling anda tidak akan sedar bahawa anda menerima faedah penyembuhan dari gelanggang apabila berdiri di sebelah anda. Selama cincin yang sedang dipakai, anda akan mendapat manfaat daripada kuasa penyembuhan itu.

Kawasan di sekitar cincin akan menerima faedah paling banyak daripada kuasa penyembuhan gelanggang. Tetapi seluruh badan anda juga akan mendapat manfaat. Apabila peredaran darah bertambah baik di tangan anda dari band magnet, badan anda akan dapat lebih berkesan mengepam lebih banyak darah ke bahagian-bahagian badan anda. Jumlah tenaga badan anda telah menggunakan cuba untuk mengepam ke bahagian-bahagian radang jari dan jari kaki anda kini akan digunakan untuk mengepam darah ke seluruh bahagian tubuh anda.

Jika anda mahu untuk mengalami kuasa penyembuhan magnet yang tamadun purba tahu tentang, anda perlu membeli cincin magnet. Cincin itu boleh dipakai pada jari atau jari kaki anda. Gelang magnet akan meningkatkan peredaran darah dan membantu dengan artritis, sindrom terowong carpel atau radang sendi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar