Selasa, 10 November 2015

Health Chiropractic anda Boleh Terjejas Backpack anda

Health Chiropractic anda Boleh Terjejas Backpack anda

A baru trend, merisaukan di kalangan kanak-kanak adalah berulang sakit belakang, satu trend yang sudah meluas di kalangan orang dewasa. Satu punca adalah beg galas berat badan berlebihan - penyalahgunaan mereka kini sering dikaitkan dengan sakit belakang kanak-kanak.

Kanak-kanak berat badan yang tidak seimbang membawa dalam beg galas adalah membimbangkan. Suatu adegan yang biasa adalah satu dengan anak-anak yang membawa beg galas besar tersangkut pada satu bahu. Kajian ini menunjukkan bahawa beg purata, untuk kanak-kanak lelaki, adalah setanding dengan seorang lelaki 176-paun. Bagi seorang wanita, angka itu ditimbang pada kira-kira £ 132. Dan 60 peratus kanak-kanak membawa beg galas beban ini mengalami sakit belakang atendan.

Kajian ini juga menunjukkan hubungan antara dua faktor: panjang masa kanak-kanak yang membawa beg berat badan berlebihan dan masa yang diperlukan untuk menyembuhkan atau membetulkan kecacatan tulang belakang yang terhasil.

Pegawai-pegawai daerah sekolah memberi perhatian kepada kajian ini, sebahagian besar kerana beberapa institusi telah mengeluarkan loker sama sekali. Ini seterusnya, juga membuang pilihan sama ada pelajar mereka membawa beg empuk. BPR kini mencadangkan bahawa kanak-kanak tidak boleh membawa lebih daripada 10 peratus daripada berat badan mereka.

Apa yang Boleh Anda Lakukan
BPR mencadangkan langkah-langkah pencegahan berikut untuk mengelakkan sakit ransel yang berkaitan dengan:

Jangan biarkan kanak-kanak membawa lebih daripada 10 peratus daripada berat badan mereka. Jika mereka masuk Islam, anak anda akan perlu bengkok ke hadapan untuk menyokong berat tambahan. Mereka harus, sebaliknya, dapat bergantung kepada otot mereka dan tali bahu itu.
Letakkan beg galas itu tidak lebih daripada empat inci di bawah pinggang. Beg galas rendah-hung menambah berat badan ke bahu, jadi anak anda akan mempunyai untuk bersandar ke hadapan sambil berjalan.
Pastikan runcing itu dan / atau barangan berat diletakkan jauh dari belakang anak anda.
Jangan membeli beg galas yang besar! Beg galas kecil secara semulajadi membawa kurang dan menggalakkan kesihatan yang lebih baik kembali.
Menggalakkan penggunaan kedua-dua tali bahu untuk mengelakkan leher dan kekejangan otot serta sakit belakang yang rendah. Jika anak anda drags beg sekitar dengan satu tali, ia boleh menyebabkan tekanan terlalu banyak di satu pihak.
Dapatkan luas, tali empuk. Tali tanpa tuala wanita bukan sahaja tidak selesa; mereka juga boleh menekan ke bahu anak anda.
Laraskan tali bahu supaya mereka dilengkapi dengan baik. Jika tali terlalu longgar, ransel jika tidak perlu boleh mempengaruhi, menyebabkan kesakitan dan salah jajaran tulang belakang.
Bercakap dengan guru anak anda jika beg itu masih beban. Lihat jika anak anda boleh menyimpan buku heftiest di sekolah, mengambil hanya buku kerja yang lebih ringan dan tangan-out rumah.
Mengelakkan penggunaan beg galas di atas roda, aka rollerpacks. Rollerpacks hanya boleh digunakan atas dasar terhad, dan hanya dalam kes-kes apabila kanak-kanak dari segi fizikal tidak dapat menjalankan ransel. Mereka mempunyai cara cluttering lorong sekolah, yang boleh menyebabkan jatuh berbahaya.
Bantuan Chiropractic
Jika sama ada anda atau anak anda mengalami ransel yang berkaitan dengan sakit atau tidak selesa, hubungi doktor kiropraktik anda. Doktor kiropraktik telah dilatih khas dan profesional berlesen yang mempunyai kepakaran terletak pada diagnosis dan rawatan sakit belakang pesakit, tua dan muda sama.

Doktor kiropraktik dan juga pakar-pakar dalam mereka bentuk regimen senaman yang akan membangunkan otot yang kuat pada anak anda, bersama-sama dengan memberi nasihat dan panduan mengenai tabiat makan dan postur yang betul termasuk kedudukan tidur.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar