Selasa, 10 November 2015

Neti Pot untuk Penyembuhan Sinus tanpa mengganggu Candida

Neti Pot untuk Penyembuhan Sinus tanpa mengganggu Candida

Seseorang yang saya tahu telah merasakan banyak yang lebih buruk akhir-akhir ini kerana dia mempunyai satu perkara sinus besar berlaku. Walau bagaimanapun, hari ini, beliau bangun dengan demam. Dia tahu orang-orang yang tersayang di sekeliling beliau akan mengatakan bahawa dia memerlukan antibiotik, tetapi dia tidak mahu mengambil salah kerana dia mempunyai masalah seperti candida yang buruk! Dia juga keliru kerana dia hanya boleh mengambil beberapa barangan semula jadi untuk membantu membersihkan badan daripada jangkitan, seperti ekstrak biji anggur, tetapi dia mendapat die dahsyat itu berlepas dari anti-kulat, supaya doktor tidak mahu dia menggunakan anti -fungal.

Katanya, dia jelas tidak boleh bertolak ansur dengan mati-kira dan dia hanya perlu memberi fokus kepada diet yang sangat ketat anti-candida. Beliau berkata ia akan mengambil masa yang lebih lama untuk dia menjadi lebih baik tanpa anti-kulat, tetapi beliau ia berbaloi untuk tidak perlu melalui neraka die-off yang dia lalui. Bagaimanapun, dia tidak tahu apa yang dia harus lakukan kerana jelas dia mempunyai untuk menangani jangkitan sinus beliau. Dia tertanya-tanya jika antibiotik adalah kunci. Dia tidak mahu pergi pada satu, tetapi dia mahu jangkitan pergi tanpa perlu berurusan dengan dahsyat die-off. Dia hanya takut bahawa jika dia mengambil antibiotik bahawa dia akan membuat masalah yis dia lebih teruk.

Saya tidak akan mengesyorkan apa-apa antibiotik, seperti yang kita perlu sentiasa bergantung kepada penawar semula jadi. Bawang putih mentah dan periuk neti dengan ekstrak biji anggur dan berwarna daripada Oregon akar anggur dalam air untuk penyelesaian. Pernahkah anda cuba periuk neti? Anda boleh menambah Echinacea dan goldenseal kepada air laut dan menjalankan ini melalui setiap beberapa jam. Juga cuba tekanan di hujung jari dan jari kaki anda. Ini adalah di mana sinus anda berada. Ambil ibu jari tangan yang bertentangan dan gosok hujung setiap jari sehingga gangguan-gangguan yang hilang. Elakkan anti-biotik yang jika anda boleh. Saya percaya di atas akan menjaga lebih baik. Juga mengambil vitamin C.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar