Selasa, 10 November 2015

Mengapa Homeopati?

Mengapa Homeopati?

Guru saya adalah betul.

Kebanyakan pesakit saya bukan sahaja orang-orang yang tidak berjaya cuba banyak ubat-ubatan dan prosedur, tetapi yang dalam perjalanan rawatan berhadapan dengan sikap acuh tak acuh, kekasaran, sikap stereotaip, dengan tergesa-gesa dan menunggu dalam barisan.

Tidak satu homeopati teliti, walaupun jika dia berhasrat sedemikian, boleh bertukar rawatan pesakit ke dalam perniagaan.

Semasa temujanji, saya mempunyai tiga objektif utama.

Pertama, memandangkan sebarang penyakit adalah penderitaan dan tekanan daripada seluruh badan, saya memilih ubat-ubatan homeopati secara individu, dan kedua, melalui soalan cuba untuk kembali orang yang dalam hal keadaan dan pengalaman yang boleh menjadi pencetus untuk penyakit ini dan ketiga, cuba untuk menjelaskan bahawa penghapusan biasa gejala (sakit, gatal-gatal, ruam kulit, pening, dan lain-lain) tidak ditujukan kepada punca penyakit ini tetapi untuk akibatnya, dan dengan itu mendorong penyakit ke dalam tubuh.

Penggunaan krim hormon untuk melegakan ruam kulit pada kanak-kanak, dalam banyak kes membawa kepada asma. Menenangkan kesakitan di sendi bahu bekerja masa yang singkat, tetapi boleh muncul semula di siku atau pergelangan tangan. Hiperaktif kanak-kanak, keengganan untuk belajar, kekasaran - mungkin keputusan komplikasi tanpa disedari kecil mengandung dan melahirkan anak.

Ini hanya beberapa contoh masalah yang bersetuju dengan rawatan homeopati berjaya.

Ya, sudah tentu, ada kalanya apabila gejala mesti relived dengan menggunakan ubat-ubatan kuat dan / atau pembedahan segera.
Tetapi, ingat - homeopati bukan sahaja dapat memperbaiki keadaan pesakit, bersama-sama dengan rawatan lain, tetapi juga menghapuskan punca penyakit ini.

Kadang-kadang sukar untuk menjelaskan kepada orang yang datang untuk rawatan yang homeopati memandang seseorang secara keseluruhannya, sistem agihkan, dengan semua penyakit itu, "dari kepala ke kaki!"

Hanya kaedah perubatan homeopati, yang terlibat dalam rawatan penyakit yang mendasari, seperti migrain, manakala tekanan membina, membersihkan saluran darah, larut pasir di dalam buah pinggang, menyesuaikan hormon, memperbaiki tidur dan juga ketara melambatkan penuaan!

Saya akan gembira jika saya boleh membantu anda untuk menjadi orang yang lebih sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar