Selasa, 10 November 2015

Menggunakan Mist Humidifier Panas

Menggunakan Mist Humidifier Panas

Apabila anda sakit ia membantu untuk menggunakan beberapa perkara yang mungkin membuat mendapatkan lebih sihat lebih baik kepada anda dan orang lain di dalam rumah. Ada kalanya over-the-kaunter ubat-ubatan tidak kelihatan seperti berfungsi. Itulah apabila anda perlu membeli kabus humidifier panas.

Mesin ini kerja-kerja besar pada memecahkan kesesakan dibina di dalam dada dan tekak dan membantu anda untuk bernafas dan tidur secara senyap-senyap pada waktu malam. Dalam usaha untuk membuat unit-unit ini menjadi penting anda perlu memahami bagaimana untuk menggunakannya dengan betul.

Selepas memilih satu yang anda ingin mempunyai yang anda perlukan untuk membawa pulang ke rumah dan meletakkannya bersama-sama. Sebahagian besar akan datang dengan penapis yang anda perlu dimasukkan ke dalam. Apabila ia telah selesai mencari talian kenyang yang terletak di dalam tangki air. Mengisinya dengan air sejuk atau suam. Mungkin juga terdapat lubang kedua di mana anda akan dapat untuk meletakkan inhalan perubatan. Ini perlu dimasukkan ke dalam sebelum anda menghidupkan mesin di atas.

Letakkan mesin di atas walaupun permukaan di mana ia tidak boleh dilanggar dan kanak-kanak atau haiwan peliharaan tidak boleh mendapatkan ia. Ini dibina untuk memasak air di dalam dan untuk membuat wap. Apabila merosakkan dengan ia mungkin menyebabkan kelecuran yang mungkin menjadi serius. Letakkan tuala di bawah unit dalam hal apa-apa tumpahan kecil.

Hidupkannya dan membolehkan ia berjalan sehingga tahap kelembapan adalah pada-yang betul. Kebanyakan mesin harus mempunyai pemasa dan memutuskan selepas beberapa jam. Jika anda tidak menerima kelembapan yang mencukupi, anda mungkin perlu mengetahui bagaimana untuk mendapatkan lebih banyak wap dari humidifier anda. Anda boleh melakukan ini dengan menambah sedikit garam. Ingat untuk memecahkan pintu anda supaya ia tidak menjadi terlalu sengit pada waktu malam untuk anda atau orang lain di dalam bilik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar